• چرا در ایمیل مارکتینگ ویدیوها انتخاب خوبی هستند؟

    ویدیو استفاده شده در ارسال از طریق نرم افزار ایمیل مارکتینگ خیلی قدرتمند است زیرا ترکیبی از عناصر سمعی و بصری است که بیننده را به یک مسیر که منجر به گرفتن تصمیم جهت خرید می شود راهنمایی می کند.اگر این المان ها با موفقیت به کار گرفته شوند، این ویدیوها در ذهن مشتریان هم چون حس وزش باد بر روی پوست، عطر قهوه در صبح و طعم شیرین میوه ها تاثیرگذار خواهد بود.باید از منطقه بدوی و اولیه مغز که با ایجاد یک واکنش مشترک با سیستم لیمبیک این فرآیند را تشکیل می دهد تشکر کنیم که به نوبه خود باعث ایجاد خاطرات آشنا و انفجار احساسات در مغز ما می شود. این فرآیند با تحریک احساسات ما از طریق حواس چندگانه ایجاد می شود. تصور کنید از طریق یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ ویدیویی از یک محصول برای مخاطبین خود ارسال کرده اید. این ویدیو حاوی صداها، رنگ ها، شکل ها و کلیه مواردی است که می تواند حواس ما را تحریک کنید. کارشناسان تبلیغات با بهره مندی از همین اطلاعات سناریوهای تبلیغاتی برای معرفی، تحریک و یا یاد آوری محصول را تهیه می کنند.شما می توانید با شناخت نقاط قوت محصول یا خدماتتان و بررسی زوایای ارزشمند و ویژگی های منحصر به فرد آن در جهت ساخت یک کلیپ ویدیو و یا انیمیشن تبلیغاتی گام بردارید و آن را از طریق نرم افزار ایمیل مارکتیتنگ برای مخاطبان خود بفرستید و باقی ماجرا را به قسمت بنیادی مغز واگذار کنید.

    زمانی که تصمیم به تبلیغات ویدیویی از طریق نرم افزار ایمیل مارکتینگ گرفتید، سه نکته در این مورد فراموش نکنید :

    1-ویدیوها کوتاه و کم حجم باشند :

    یادتان نرود که مشترکین بی دلیل وقت خود را صرف دیدن ویدیوهای طولانی، آن هم تبلیغاتی نخواهند کرد. ترجیحا سعی کنید زمان ویدیوها را تا جاییکه میتوانید کم کنید. آمارها نشان می دهد ویدیوهای زیر 15 ثانیه تاثیر بسیار خوبی دارند.

    2-جامعه هدف خود را شناسایی کنید :

    جامعه هدف خود را بشناسید و در جهت علایق و سلایق آن ها قدم بردارید. این بدین معناست که بدانید برای چه کسی و چرا این ویدیوها را ارسال می کنید؟؟پاسخ به این دو سوال به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را برای معرفی محصول یا خدماتتان داشته باشید.

    3-سادگی را سر لوحه کار خود قرار دهید:

    قبل از اینکه یک کمپین ایمیلی را آغاز کنید و از طریق نرم افزار ایمیل مارکتینگ ارسال هایتان را انجام دهید یادتان باشد که ساده بودن بهترین تبلیغ است.نیازی نیست برای معرفی محصول خود دست به کارهای خارق العاده بزنید و هزینه های گزاف پرداخت کنید. همین که بتوانید در یک مخاطب احساسی بدیع و شگرف ایجاد کنید به هدف خود رسیده اید و سادگی با تمام پیچیدگی هایی که در خود دارد می تواند این مسئولیت مهم را به نحو احسن انجام دهد.از ویدیوها کمک بگیرید و در کمپین های ایمیلی خود روی آنها حساب کنید. ایمیل مارکتینگ با محتوای مولتی مدیا مسلما تاثیر به سزایی خواهد داشت.برای اینکه مطمئن شوید کمپین بعدی خود را با ویدیوها جلو ببرید.

  • 11
    شهریور

    ارسال ایمیل با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ راهی برای موفقیت در کسب و کار

    با داشتن نرم افزار ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل تبلیغاتی می توان راهی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان ایجاد کرد.تصور کنید حرفی برای گفتن دارید.مخاطبان خاص خود را هم دارید همه چیز خوب است تا آن جا که باید انتخاب کنید چگونه پیام را به مخاطبان منتقل کنید.این تنها آغاز هزاران مشکل و سوالی که است که در زمان انتقال پیام ممکن است با آن روبه رو شوید.سوال هایی مانند این که

    • چگونه مطمئن شوم پیام من به هدف رسیده است؟
    • چگونه متوجه شوم نظر مخاطبان نسبت به پیام من چگونه است؟

    همه و همه سوالاتی هستند که ذهن شما را  درمورد ارسال ایمیل مشغول خواهند کرد.

    ارسال ایمیل تبلیغاتی توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ  را به عنوان راهی در نظر بگیرید که می توانید از طریق آن پیام خود را به کاربران منتقل کنید و در صورت داشتن دانش مناسب و کافی تمامی سوال هایی که در بالا مطرح کردیم را در سطح حرفه ای پاسخ گو باشید. شما می توانید با پیروی از اصولی مشخص، پیام خود را از طریق نرم افزار ایمیل مارکتینگ  مستقیما در inbox کاربران منتقل کنید و برآورد مناسبی از وضعیت کمپین خود داشته باشید, در حالی که انتقال پیام در روش های دیگر بازاریابی به شکلی که بتوانید محاسبه ای برای موفقیت و یا عدم موفقیت داشته باشید هزینه های سنگینی به دنبال خواهد داشت.

    ارسال ایمیل توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ یک قانون مهم و اولیه دارد:

    اجازه ی کاربران مهم است

    اگر کاربر فعال اینترنت باشید و از نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده می کنید، حتما هر روزه در این  باکس خود با تعداد زیادی ایمیل تبلیغاتی که بدون هیچ گونه هدفی برای شما که شاید مخاطب این گونه محصولات نباشید برخورد خواهید کرد.به همین دلیل قانون اول و اصلی در ارسال ایمیل تبلیغاتی اجازه ی خود کاربر می باشد این روزها سرویس های ایمیل مانند Gmail بسیار به رفتار کاربران نسبت به ایمیل های ارسالی حساس هستند, شاید ایمیل شما تمامی اصول مورد نظر را داشته باشد اما چون کاربران ایمیل خود را در اختیار شما قرار نداده اند باعث شکست کمپین تبلیغاتی شود.

    ساده ترین روش به دست آوردن اجازه ی کاربران برای ارسال ایمیل در نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده از فرم های عضویت در سایت یا خبرنامه سایت است.کاربران با عضویت در خبرنامه به شما این اجازه را میدهند که از ایمیلشان برای ارتباط با آنها استفاده کنید.توجه داشته باشید در ارسال ایمیل با نرم افزار ایمیل مارکتینگ اعتمادسازی بسیار مهم است اگر اقدام به فروش ایمیل های کاربران کنید و یا از آنها استفاده هایی کنید که کاربران به شما اجازه آن را نداده باشند می تواند نتایج منفی سنگینی به همراه داشته باشد.

    دسته بندی های زیادی برای ایمیل های ارسالی در نرم افزار ایمیل مارکتینگ وجود دارد:

    ۱.خبرنامه: بسیاری از شرکت ها و گروه های تجاری و غیر تجاری از خبرنامه در نرم افزار ایمیل مارکتینگ به عنوان ابزاری استفاده میکنند تا بهتر و بیشتر با مخاطبان خود در ارتباط باشند و آنها را از آخرین مطالب و اخبار سایت خود مطلع کنند.

    ۲.DIGEST : به درستی نمی توان برای این گروه از ایمیل ها معنای درستی به فارسی پیدا کرد.اما به ایمیل هایی گفته می شود که در آنها خلاصه ای فعالیت های انجام شده و پیشنهادات برای هفته ها و یا ماه های پیش رو در بردارد.

    ۳. ایمیل های اختصاصی: این نوع ایمیل ها که به ایمیل های تک محوری نیز شهرت دارند. به ایمیل هایی گفته می شوند که در آنها تنها در مورد یک موضوع خاص اطلاعاتی در اختیار مخاطبان قرار می دهند. به طور مثال از این نوع ایمیل ها شرکت ها استفاده می کنند تا در مورد محصولی که به تازگی منتشر کرده اند اطلاع رسانی کنند و کاربران را دعوت به استفاده از آنها کنند.

    ۴. ایمیل های تبلیغاتی: تمامی ایمیل هایی که تا اینجا در مورد آنها توضیح دادیم فرض بر این بود که دیتا بیسی از ایمیل مخاطبان در اختیار شماست و از طریق آن با کاربران ارتباط برقرار می کنید.اما حالت هایی هم هست که شما هزینه ای را به فرد یا گروهی پرداخت می کنید تا برای شما ایمیل های تبلیغاتی ارسال کنند یا حتی به گروهی هزینه ای را پرداخت می کنید تا در خبرنامه خود برای شما تبلیغات قرار دهند این نوع ایمیل ها در دسته ی ایمیل های تبلیغاتی قرار میگیرند.

    ۵.ایمیل های تبادلی: ایمیل های تبادلی به ایمیل هایی گفته می شود که در پایان عملیاتی که کاربر انجام داده است برای وی ارسال می شود.از نمونه های رایج می توان به ایمیلی که برای تاییدیه و خوش آمد به خبرنامه ارسال می شود اشاره کرد.

     

  • چگونه از نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم ؟

    ایمیل می تواند یک ابزار آسان و موثر در بازاریابی باشد. شما می توانید اطلاعات مفیدی را برای اشخاص مختلفارسال انبوه کنید و اگر برای گیرنده جذابیت نداشته باشد بدو هیچ دردسری می تواند از لیست خود پاک و یا لغو عضویت کند. باید توجه کنید در نرم افزار ایمیل مارکتینگ هدفتان خرید مشتریان باشد. پس این ایمیل ها را به نحوی تنظیم کنید که مشتری را راغب به خرید کنید.

    1-    هدف قرار دادن جمعی از مخاطبین:

    این موضوع برای بازاریابان بسیار مهم است که لیستی از اشخاصی که محصولشا ن را می پسندند داشته باشند. بنابراین تعیین جمعیت این گروه ها یک هدف است. در جمع آوری این لیست ها به سن، جنسیت، سطح درآمد، تحصیلات، محل زندگی و مذهب توجه کنید.

    2-    تاکید بر سود : همیشه منافع خود را از نرم افزار ایمیل مارکتینگ در نظر داشته باشید. در اولین قدم مشتری شما فقط می خواهد بداند به او چه چیزی ارائه می دهید ؟ در دفعات بعدی نرم افزار ایمیل مارکتینگمی توانید برای خوانندگان مطالبی ارسال کنید که بیشتر علاقه خود را به آنها نشان داده اند.

    3-    تمرکز بر محتوای کوتاه و ساده : محتوای خوب نرم افزار ایمیل مارکتینگ باید کوتاه و درباره جزئیات موضوعی مشخص باشد. اگر ایمیلتان خیلی طولانی باشد ممکن است خاندن تمام آن از حوصله خواننده خارج باشد. و یا ممکن است توسط خواننده اسپم شود.

    4-    ارائه محصولات ویژه:  خوانندگان را با ارائه محصولی ویژه و یا تخفیفی خاص جذب ایمیل خود کنید. این کار به افزایش میزان موفقیتتان در نرم افزار ایمیل مارکتینگ کمک می کند. مصرف کنندگان همواره با گرفتن تخفیف احساس رضایت از ارائه دهنده سرویس می کنند.

    5-    تعیین مهلت برای خدمات : برای خدمات و سرویس های ویژه تان مهلت تعیین کنید و یا در ایمیل های بعدی به پایان زمان استفاده از خدمات ویژه اشاره کنید. زیرا ممکن است گیرنده فراموش کرده باشد.

    6-    ایجاد راه ساده برای ارتباط بیشتر : حتما لینکی از سایت خود و یا شماره تماسی از مشترکین خود در ایمیل خود قرار دهید.

     

  • روش های موثر برای اسپم نشدن ایمیل های ارسالی در نرم افزار ایمیل مارکتینگ

    امروزه استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ باعث پیشرفت در کسب و کار و تجارت شده است ولی ایمیل های ارسالی توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ ممکن است به وسیله ی سرورهای یاهو و یا جی میل اسپم شوند.

    سرورهای گیرنده ایمیل و خدمات دهنده ایمیل مثل یاهو و جی میل قوانینی در مورد سرورشان دارند که جلوی ایمیل های تبلیغاتی را تا حد امکان می‌گیرند. برای این که ایمیل هایی که توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ ارسال می کنید احتمال اسپم شدن کمتری داشته باشد این روش های تست شده و تاثیرگذار پیشنهاد می شود:

    1. نام فرستنده : صرفا به خاطر جذاب بودن یک نام، از آن نام جعلی به عنوان نام فرستنده در ارسال ایمیل توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده نکنید.

    2. آدرس ایمیل فرستنده:

    - این آدرس قابل تغییر است و نباید جعلی یا اشتباه وارد شود.

    - ترجیحا ایمیل سرویس دهندگان رایگان ایمیل نباشد.

    3.  موضوع وعنوان ایمیل:

    - بهتر است بین چهار تا نه کلمه باشد.

    - عنوان مرتبطی با محتواي ایمیل به گونه اي که مخاطبان شما را ترغیب کند تا ایمیل را باز کنند

    - کذب نباشد.

    - بیننده را با خودش درگیر کند.

    - از عناوین دروغ و اغراق های نامناسب بپرهیزید.

    4. دفعات ارسال:  در ارسال ایمیل توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ به کاربران احترام بگذارید و اینباکس آن هارا سرشار از ایمیل تبلیغاتی نکنید با این کار کاربران، شما را به عنوان یک اسپمر

    شناسایی می کنند و کافی است ایمیل شما را به پوشه SPAM انتقال دهند تا به عنوان یک اسپمر شناسایی شوید.

    5.  قرار دادن امکان لغو عضویت: متن صریح قوانین جهانی در این مورد این است که تمامی گیرندگان ایمیل هاي انبوه که توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ ارسال می شوند باید بتوانند با یک کلیک یا نهایتاً ارسال یک ایمیل به فرستنده، عضویت خود را لغو کنند.

    6. آي پی ارسال کننده: استفاده ی چندین کاربر از یک IP و استفاده نامناسب یکی از آن کاربران، بدون تردید بر کار دیگران هم اثر می گذارد و او نیز اسپمر شناسایی می شود. استفاده از IP اختصاصی هزینه بر است ولی تأثیر گذار خواهد بود.

    7. در نرم افزار ایمیل مارکتینگ احتمال اسپم شدن ایمیل های با متن ساده و بدون لینک و تصویر کمتر از ایمیل های دارای تصویر است.

    8.  تصاویر را در سایت های رایگان آپلود کنید : درصورت استفاده از تصویر،آن را در سایت خود آپلود و در ارسال ها استفاده نکنید چون درصورت بلاک شدن ایمیل توسط یاهو یا گوگل، سایت شما نیز بلاک می شود و دیگر از دست شما کاری برنمی‌آید.

    9. آدرس سایت را به صورت مستقیم در تصاویر و لینک ها استفاده نکنید چون بعد از 5-6 هزار ایمیل ارسالی، توسط یاهو بلاک می شوید و ایمیل های بعدی اسپم می شود. 
  • چهار نکته برای ایجاد بهتر موضوع ایمیل در نرم افزار ایمیل مارکتینگ

    - موضوع ایمیل باید شفاف باشد 

    یکی از چیزهایی که اغلب انسان را آزار می دهد گمراه شدن است. آنچه مردم می خواهند اطلاعات خوب، منسجم و صادقانه درباره مسئله ای می باشد که اعلام کرده اند به آن علاقه مند هستند.مردم وقتی گمراه می شوند ناراحت می شوند. اگر درخواست نوعی از اطلاعات را بکنند و نوع دیگری دریافت کنند، احساس می کنند مورد سوء استفاده قرار گرفته اند. این فاکتور در انتخاب عنوان موضوع ایمیل شما که از نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده می کنید، صادق است. اگر موضوع ایمیل بگوید "شما جایزه ی نفیسی برنده شده اید"و داخل خود ایمیل هیچ اشاره ای به این جایزه ی نفیس نشده باشد، و در ادامه سعی شود چیزی فروخته شود، شخص گمراه شده و به صورت قابل درکی آزرده می شود. بهتر است موضوعی مورد استفاده قرار بگیرد که مردم را ترغیب به خواندن ایمیل شما کند.

    - در زمانی که از نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده می کنید در موضوع ایمیل خود داستان ننویسید.

    بر خلاف متن ایمیل، در موضوع ایمیل به هیچ وجه داستان نگویید و خیلی کوتاه و ساده موضوع را بیان کنید.

    -  موضوع ایمیل را اختصاصی بنویسید

    اگر از آن دسته افرادی هستید که به طور مرتب خبرنامه ارسال می کنید و با نرم افزار ایمیل مارکتینگ کار می کنید، به جای استفاده از موضوعی مثل "خبرنامه ی سوم "، از موضوعی مثل"نکات مهم نرم افزار ایمیل مارکتینگ" استفاده کنید. با این روش نوع متن درون ایمیل برای دریافت کننده روشن شده و احتمال مطالعه آن خیلی بالاتر می رود.

    -  بعد از تهیه متن ایمیل، موضوع را بنویسید

    خیلی ساده به نظر می آید. اما خیلی مهم است.با این کار، موضوع کاملاً معرف متن خواهد بود.

  • راه های رسیدن به نرخ باز شدن بالا در ایمیل های ارسالی

    تمامی بازاریابان به دنبال لیست ایمیل بلند بالا با تعداد آدرس ایمیل زیاد می باشند. اما آیا همیشه بیشتر داشتن بهتر است ؟ با توجه به تجربه بازاریابان موفق، نتایج بزرگ را از گروه های کوچک می توان بدست آورد.

    شما می توانید طی چند سال یک لیست بسیار طولانی از آدرس های مشتریانتان جمع آوری کنید، با این که همیشه در مورد اعتبار این آدرس ها نگران هستید، هیچ راهی نیز برای چک کردن اینکه آیا این آدرس ها فعال هستند یا نه ، ندارید. با این حال می دانید که هر زمان خبرنامه ای ارسال می کنید گزارش Bounce های آن به شما می رسد.
    اما اغلب مواقع لیست بسیار طولانی در عین فریبنده بودن، نرخ bounce بدی دارند و قابلیت آن ها پائین تر است. مطمئن باشید اگر لیست ایمیل خود را هدفمند نکنید در طولانی مدت نجات بخش کسب و کار شما نخواهد بود. 
    پس به دنبال یک استراتژی برای ایمیل مارکتینگ خود باشید، در روند کاری خود از یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده کنید، همه چیز را دوباره با برنامه طراحی کنید.
    شما نیاز دارید یک تیم با مهارت در زمینه ی استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ مربوط می شود گردهم آورید. مهارت هایی چون تهیه محتوا و مقاله، ترجمه، بازاریابی، آی تی ،فروش، بایگانی اطلاعات و غیره....
    اگر تا قبل از این بدون برنامه خبرنامه های خود را ارسال می کردید و پس از ارسال، آن ها را رها کرده و گزارشات بعد از ارسال را نادیده می گرفتید، روال خود را تغییر دهید و در نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود شروع به بررسی خبرنامه ها و لیست ایمیل کنید. 
    بعد از آن شروع به ارسال خبرنامه ها به روال قبل کنید اما با این تفاوت که معیارهای عملکرد و گزارشات لیست های خود را مشاهده کنید.
    سپس با بررسی این گزارشات تغییرات زیر را در نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود اعمال کنید:
    Hard Bounce ها را از نرم افزار ایمیل مارکتینگ حذف کنید : 
    همان طور که قبلا اشاره شده است، این ها آن دسته از آردس ایمیل هایی هستند که دیگر هیچ گاه خبرنامه شما به آنها نمی رسد. که البته نرم افزار های ما به طور خودکار در ارسال بعدی به این نوع از آدرس ها خبرنامه ارسال نمی کند و لیست آن ها را برای کاربران به نمایش می گذارد. 

    قاعده ای برای Soft Bounce ها : 
    این دسته از ایمیل هایی هستند که در حال حاضر خبرنامه شما به آن ها نمی رسد اما ممکن است در آینده delivered  شوند. به طور مثال ممکن است inbox دریافت کننده پر باشد. اما ممکن است آن مشترک خواهان دریافت خبرنامه شما باشد پس برای آن ها چنین قاعده ای را تعیین کنید که اگر هر آدرس Soft     Bounce برای سه بار در لیست Bounce ها قرار گرفت آن را از لیست خود حذف کنید.

    مشترکین غیر فعال را پاک کنید :
     هر چند ماه یک بار نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود را بررسی کنید و آدرس ایمیل هایی که برای مدت طولانی خبرنامه های شما را باز نکرده اند را حذف کنید.


  • نرخ تحویل ایمیل خود را با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ به سرعت بالا ببرید

    ما در این جا چند روش را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ نرخ تحویل ایمیل (deliverability) خود را بالا ببرید و در  ایمیل مارکتینگ خود موفق تر باشید.

    • آیا آدرس IPدامنه ی شما در لیست سیاه قرار دارد ؟

    اگر هنگام ارسال ایمیل توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ در مورد تحویل ایمیل های خود به عاملی مشکوک برخوردید بهتر است قبل از هر کاری آدرس IP دامنه ی خود را در مورد اسپم ها چک کنید.

    اگر شما از IP آدرس دامنه ی خود مطمئن نیستید با باز کردن یک خط فرمان در ویندوز خود

    - (Start menu -> run -> cmd.exe)

    - عبارت www.domain.com را وارد کنید.

    - در پینگ عبارتی مثل Pinging www.domain.com [203.213.97.61] with 32 bytes of data       برای شما می آید که آدرس IP  شما عددی است که داخل براکت است.

    هنگامی که IP آدرس دامنه را بدست آوردید می توانید آن را در لیست سیاه پایگاه داده های زیر چک کنید، در این جا برخی از آن ها را برای شما آورده ایم

    http://www.spamcop.net/bl.shtml

    http://www.spamhaus.org/sbl/

    http://www.mail-abuse.com/cgi-bin/lookup

    http://www.spambag.org/query.html

     

    هم چنین می توانید با کلیک بر لینک زیر لیست جامع تری را بیابید.

    http://directory.google.com/Top/Computers/Internet/Abuse/Spam/Blacklists/

    اگر IP  آدرس شما در هیچ کدام از این لیست ها نبود بسیار عالی است ولی اگر IP آدرس خود را در این لیست ها پیدا کردید، می توانید با ISP (internet service provider) خود تماس بگیرید و یک IP ادرس جدید را دریافت کنید و یا هم چنین می توانید با تماس با صاحب لیست سیاه، آدرس خود را از پایگاه داده حذف کنید

    • فایل های پیوست خود را در ایمیل ارسالی توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ چک کنید.

     برخی از فایل های پیوست در ایمیل شما که در انتهای آن ها کلماتی نظیر in .exe, .avi, .swf, .zip, etc است باعث می شود که ایمیل شما در لیست سیاه پایگاه داده قرار بگیرد و هم چنین شما نباید از اسکریپت و یا هر فایل پیوستی در کنار PDF هنگام استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده کنید.

    • برای ارسال ایمیل های انبوه، هیچ وقت از فیلد BCC به جای نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده نکنید.

     اگر به یک نفر یا یک شرکت ایمیل ارسال می کنید استفاده از این فیلد ایرادی ندارد ولی برای ارسال خبرنامه هرگز از این فیلد استفاده نکنید چراکه همانند فیلتر اسپم عمل می کند. استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای ارسال ایمیل انبوه همیشه بهترین روش است.

    • خبرنامه های خود را در زمان معلوم و مشخصی ارسال کنید و مشتریان خود را از این زمان آگاه کنید.
     با این کار مشتریان شما منتظر دریافت خبرنامه شما می مانند و بعد از دریافت، آن را باز می کنند، با این کار نرخ تحویل ایمیل ارسالی شما بیشتر می شود.
  • 23
    اردیبهشت

    قانون مند بودن اسپم در نرم افزار ایمیل مارکتینگ

     در بسیاری از کشورها، برای کسانی که در کسب و کار خود از نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند قوانینی را برای قانون مند کردن اسپم وضع کرده اند یا در حال تدوین آن هستند. از سوی دیگر و از آن جایی که بسیاری از سایت‌هـای ارائه دهنده خدمات پست الکترونیکی محدودیت‌هـایی در ارسال ایمیل برای کاربران خود به وجود آورده اند، هم اکنون شرکت‌ هـا و سایت‌هـای بسیاری برای ارسال ایمیل‌هـای تبلیغاتی انبوده روی کار آمده اند و برای کار خود از نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند. این امر به نوعی باعث قانون مند شدن رویه ارسال انبوه ایمیل‌هـای ناخواسته در نرم افزار ایمیل مارکتینگ شده است. به عنوان نمونه در برخی از ایالت‌هـای کشور آمریکا، مجوزهایی برای این کار ایجاد کرده اند. در اتحادیه اروپا نیز شورا و پارلمان اروپا، دستورالعمل‌هـای مناسبی در این زمینه ارائه کرده اند. در ایران نیز پیش نویس لـایحه (مدیریت پیامـ‌هـای ناخواسته الکترونیکی) نهایی و به هیات دولت ارسال شده است. در این لـایحه آمده است هرگونه پیامی که بدون رضایت دریافت کننده و بدون وجود رابطه میان دریافت کننده و ارسال کننده از طریق نرم افزار ایمیل مارکتینگ و پیام کوتاه برای اشخاص ارسال شود، اسپم خوانده می شود. براساس پیش نویس لـایحه اسپم کمیته ‌های تحت عنوان (کمیته مدیریت پیام ‌هـای ناخواسته الکترونیکی) تشکیل خواهد شد که موارد مربوط به انتشار اسپم را هدایت و مدیریت خواهد کرد. نمایندگان وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلـاعات، بازرگانی، امور اقتصادی و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، افراد تشکیل دهنده این کمیته خواهند بود. با توجه به این پیش نویس، ارسال پیام های ناخواسته برای کاربران ممنوع بوده و جرم تلقی خواهد شد. بر همین اساس، ارسال عمومی پیام ناخواسته الکترونیکی توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگجزای نقدی داشته و در صورت تکرار، این مبلغ چند برابر خواهد شد. در صورتی که به واسطه ارسال پیام هـای تکراری و بیهوده از سوی افراد، به شبکه‌های ارائه دهنده خدمات یا سیستم هـای پیام رسان الکترونیکی، خسارتی وارد شود، مجرم باید علـاوه بر پرداخت جریمه نقدی، همه خسارات وارده را نیز جبران کند 

  • نکاتی که دانستن آن باعث افزایش نرخ باز شدن ایمیل های شما می شود

    ما اکنون وارد دوره ای شده ایم که فقط لازم نیست بدانیم چگونه تبلیغات کنیم تا فروش را بالا ببریم بلکه باید بدانیم که چطور و از کدام یک از شیوه های جدید تبلیغات استفاده کنیم تا در کسب و کار خود موفق تر باشیم. استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ روشی مناسب برای تبلیغات است که با دانستن نکاتی خاص می توانید با کم ترین هزینه تبلیغات خود را گسترش دهید.

    در این مقاله نکاتی را برای استفاده ی بهتر از نرم افزار ایمیل مارکتینگ به شما ارائه می دهیم تا نرخ باز شدن ایمیل های شما افزایش یابد

    _   در خبرنامه ی خود تعطیلات و مراسم ملی را عنوان کنید.

    _  اگر شما گروهی از افراد که در نرم افزار ایمیل مارکتینگ شما ثبت نام کرده اند دارید اما ایمیل های شمارا باز نمی کنند زمانی را برای بررسی این موضوع قرار دهید تا راهی برای  برطرف کردن این موضوع پیدا کنید .

    _  پیام ها را پیگیری کنید و از قدرت پیگیری پیام در نرم افزار ایمیل مارکتینگ غافل نشوید .

    _  یکی از ساده ترین روش های هدیه دادن به مشتریان و طرفداران وفادار ارایه حمل و نقل رایگان است اگر کسب و کار شما با این موضوع مرتبط است در ارسال خبرنامه های خود توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ از آن غافل نشوید.

    _  اگر شما درباره محصولاتی که به صورت محدود عرضه می شود برای مخاطبین خو د ایمیل کنید نه تنها تاثیر مثبت آن را در کوتاه مدت مشاهده خواهید کرد بلکه مخاطبین تشویق می شوند که ایمیل هایی که شما در آینده ارسال می کنید  را باز کنند .

    _  محصولات و یا پست وبلاگ هایی که با تم و رنگ یکسان در ارتباط هستند را در نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود انتخاب کنید

    _  اگر هنرمند مشهوری از محصول شما استفاده می کند آن را ذکر کنید نه تنها این محصولات را بیشتر قابل مشاهده می کند بلکه آن را مطلوب تر هم می کند .

    _  درباره محتوای ایمیل ارسالی به طور گسترده تری صحبت کنید و فقط ایمیل را محدود به محصول مورد نظر نکنید .

    _ درباره ویژگی ها / محصولات / پست های وبلاگ که مفید هستند اما ممکن است خواننده آن هارا از دست بدهد صحبت کنید

    _ هرگز تشکر از افرادی که به لیست نرم افزار ایمیل مارکتینگ شما پیوسته اند را فراموش نکنید .معرفی کوتاهی از خودتان را نیز بنویسید.

     

  • ایده های برتر برای استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ

    چالشی که امروزه شرکت ها بسیار با آن مواجه هستند این است که چگونه می توانیم فروش خود را افزایش دهیم ؟

    چگونه افراد بیشتری را به لیست انتخابی خود اضافه کنیم ؟

    گاهی اوقات لازم است که به آینده، شفاف تر نگاه کنیم . استفاده از  نرم افزار ایمیل مارکتینگ به ما کمک می کند درک بهتری از این که چه قصدی داریم پیدا کنیم .

    برای استفاده از  نرم افزار ایمیل مارکتینگ  موفق تر در ادامه به ذکر ایده هایی برتر می پردازیم:

     

    1. فقط به دنبال طراحی زیبای ایمیل نباشید

    زمانی که فروشگاه HP Home & Home Office خبرنامه  خود را مجدادا طراحی کردند به طراح تنها وظیفه خلق تصویری که زیباتر به نظر بیاید را ندادن بلکه آن چه را که بیشتر مورد توجه مردم قرار داشت را تولید و به مردم عرضه می کردند. برای استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ علاوه بر زیبایی ایمیل به محصولات مورد نیاز مشتریان هم توجه کنید.

    1. به مشتریان کمک کنید تا در کارهای خیر هم شرکت کنند

     استفاده از  نرم افزار ایمیل مارکتینگ  سبب شد مشتریانی که کمک مالی به برنامه  “Plant a Tree” کرده اند  در یک تلاش مشترک با صندوق حفاظت و Carbonfund.org  در آوریل 2008  کامپیوتر های متعددی خریداری کردند و در اختیار نیازمندانی که به کامپیوتر احتیاج داشتن و قدرت خرید آن را نداشتند، قرار دادند.

    1. مردم از مردم خرید می کنند.

    مردم از مردم خرید می کنند ، مردم از کمپانی ها، فروشگاه ها یا از وب سایت ها خرید نمی کنند .

    مردم از مردم خرید می کنند . نرم افزار ایمیل مارکتینگ  برنامه نیست بلکه راهی از  ارتباطات  می باشد . زیرا که مشتریان شما با به اشتراک گذاشتن ایمیل شما، خدمات و محصولاتتان را به بقیه هم معرفی خواهند کرد.

    تور جهانی ATP  این اصل را اهرمی در پیام خوش آمد گویی به اعضای جدیدش قرار داده است .

    1. بیشتر سعی کنید با نرم افزار ایمیل مارکتینگ مشتریان قدیمی خود را حفظ کنید تا این که در تلاش برای جذب مشتریان جدید باشید

    بیشتر شرکت ها برای کسب یک مشتری جدید وقت و هزینه زیادی را را صرف می کنند که این در بازاریابی زیاد مورد استقبال قرار نمی گیرد.

    1. ایمیلی که به خوبی طراحی شده باشد دارای 1000 کلمه با ارزش است

    طراحی ایمیل کل کاری که باید انجام دهید نیست . چرا که ایمیل هایی که ساده طراحی شده اند نتایج شگف انگیزی داشته اند .با این حال محتوای یک ایمیل موضوع کلیدی می باشد .زمانی که یک متن ساده بتواند به خوبی کار کند به آن یک راه حل B2B  گفته می شود . گاهی اوقات ارتباط برقرار کردن با یک مشتری به صورت دیداری بسیار سخت می باشد . پس از نرم افزار ایمیل مارکتینگ به عنوان پل برای ارتباط با مشتریانتان استفاده کنید.

    1. در ایمیل های خود کمی طنز داشته باشید

    استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ  می تواند کمی هم با طنز همراه باشد حتی اگر در حال فروش محصولات IT  یا بهبود خدمات باشد .

    http://sherpablog.marketingsherpa.com/marketing/email-marketing-ideas-and-inspiration-from-11-years-of-award-winners/

Go To
Page Size