• آیا موضوع ایمیل در نرم افزار ایمیل مارکتینگ اهمیت دارد؟

      

    • اعداد خاص

     اگر در نرم افزار ایمیل مارکتینگ از اعداد خاص استفاده شود نرخ باز شدن ایمیل‌ها افزایش پیدا می‌کند. مثلا مدت‌زمان فیلمی که به‌صورت ایمیل برای تبلیغات فرستاده شده را در موضوع ایمیل بنویسید. شاید مهم‌ترین عامل باز شدن ایمیل کنجکاوی افراد باشد. به‌کارگیری اعداد خاص کنجکاوی مخاطبان را بیشتر می‌کند. دانلود فیلم ۱۰:۵۹ دقیقه‌ای ،فقط تا ساعت ۱۴:۱۳ فرصت دارید،۳ اشتباه صبحگاهی مدیران

     

    •  جمله سوالی

     فرض کنید برای اعضای سایتتان فرد مطرحی هستید و در subject ایمیلتان در نرم افزار ایمیل مارکتینگ از چنین سوالی استفاده کنید: «آیا حاضرید به من کمک کنید؟» نرخ باز شدن ایمیل افزایش پیدا می‌کند. ایمیل‌هایی که موضوعش مخاطب را زیر سوال می‌برد بسیار بیشتر باز می‌شود. چند مثال: هنوز فیلم رایگان مرا ندیدید؟چرا این کار را کردید؟آیا فکر نمی‌کنید دارد دیر می‌شود؟

    • درصد

     درصد نیز اگر عدد خاصی باشد باعث باز شدن بیشتر ایمیل‌ها در نرم افزار ایمیل مارکتینگ می‌شود. چند مثال: اشتباه بزرگی که ۸۹ درصد فروشندگان انجام می‌دهندشما جزو ۴ درصد برتر مدیران هستید، زیرا …

    • ویدیو (فیلم)

     استفاده از کلمه فیلم یا ویدیو در موضوع ایمیل نرخ باز شدن ایمیل را بالا می‌برد. طی تحقیقاتی در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که زمانی که در ایمیل نام فیلم یا ویدئو با واژه رایگان همراه می‌شود نرخ باز شدن کاهش پیدا می‌کند، زیرا افراد احساس می‌کنند که موضوع بی‌ارزشی است. البته این موضوع در مورد افرادی است که شما را به‌خوبی نمی‌شناسند، نه در مورد مشتریان و اعضای وفادار سایت.

    • نام شخصی فرد 

    استفاده از نام دریافت‌کننده ایمیل در موضوع ایمیل تقریبا امکان باز شدن ایمیل را تضمین می‌کند! 

    • قرض اعتبار

    یکی از روش‌های بسیار رایج در تبلیغات قرض اعتبار نام دارد. فرض کنید خودمان و برندمان در حدی معروف نیستیم که مخاطبان با دیدن ایمیل ما ذوق‌زده شوند و بخواهند ببیند چه برایشان فرستاده‌ایم. در این حالت می‌توانیم از روش قرض اعتبار استفاده کنیم. در این روش ابتدا تحقیق می‌کنیم تا دریابیم بازار هدف ما یا مخاطبان ما به چه کسانی یا برندهایی علاقه فراوان دارند و مطالب مربوط به آن‌ها را پیگیری می‌کنند. سپس در موضوع ایمیل به این افراد یا برندها می‌پردازیم. چند مثال: استیو جابز اشتباه می‌کرد! شرکت گوگل چگونه استخدام می‌کند؟صبحانه بازیکنان تیم ملی ایران

    ترکیب روش ها گاهی برای افزایش اثرگذاری عنوان ایمیل می‌توانید چند مورد را در یک عنوان همزمان استفاده کنید. مثلا: گوگل امروز ساعت ۱۰:۳۲ چه تصمیمی گرفت؟

    مثلا جمله بالا ترکیب روش‌های ۱،۲ و ۷ است. آخرین و مهم‌ترین نکته آن است که نرم افزار ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی به سعی و خطا نیاز دارد. شما مدام باید در حال آزمودن ایده‌ها و سنجش نتایج باشید تا در کار خاص خودتان به بهترین نتایج ممکن برسید

     

     

  • چگونه نرم افزار ایمیل مارکتینگ شما را در ایجاد کمپین های تبلیغاتی یاری می کند؟

    ایمیل مارکتینگ یک استراتژی موثر در بازاریابی اینترنتی می باشد اگر هدف اصلی ایمیل مارکتینگ رساندن محتوا و اطلاعات مرتبط  به گروهی از نمایندگان فروش یا مشتریانتان باشد، هر ایمیلی که ایجاد می شود باید بر اساس هدف و نیتی از پیش تعیین شده باشد. برای بهبود این روند استفاده از یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ شما را یاری می کند.

    برای این کار نکاتی مهم را به شما ارائه می دهیم

    • لیست دریافت کنندگان خبرنامه هایتان را برای دریافت بهتر آن ها بهینه کنید.

    برای این کار باید به حریم خصوصی لیست ایمیل خود احترام بگذارید و به آن ها این اطمینان را بدهید که اطلاعات آن ها نزد شما محفوظ خواهد ماند. در نظر داشته باشید که حتما در انتهای خبرنامه هایتان لینکی برای لغو عضویت قرار دهید تا اعضای نرم افزار ایمیل مارکتینگ اگر تمایل به دریافت خبرنامه نداشته باشند به جای اسپم لغو عضویت را کلیک کنند.

    • در خبرنامه هایتان نام و ایمیل ارسال کننده به صورت ثابت باید وجود داشته باشد. در نظر داشته باشید که در نرم افزار ایمیل مارکتینگ، ایمیل ارسال کننده با نام برند و شرکت شما باید هماهنگ باشد.
    • هنگام استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای خبرنامه های خود عنوان ایمیل مناسبی را در نظر بگیرید.

    سعی کنید عنوان ایمل شما شفاف، گویا و از چهل و پنج کاراکتر کمتر باشد.

    • بعد از عنوان ایمیل مناسب، سعی کنید متن و محتوای خبرنامه کاملا واضح باشد به صورتی که خواننده ایمیل در نگاه اول بفهمد کل متن بیان گر چه موضوعی است. 
    • خبرنامه ی شما باید دارای اطلاعات زیرنویس یا فوتر باشد و هر اطلاعاتی که فکر می کنید می تواند برای دریافت کنندگان ایمیلتان مفید باشد به آن اضافه شود. فوتر مکانی عالی برای افزودن آیکون های رسانه های اجتماعی، آدرس وبلاگ و محصولاتی است که در آینده ای نزدیک معرفی خواهید کرد.

     

  • با نرم افزار ایمیل مارکتینک محتوایی با کیفیت ایجاد کنید تا نرخ باز شدن آن افزایش یابد

    1- محتوای استراتژیک

    برای تولید محتوای با کیفیت و سریع توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ باید طرح و نقشه قبلی داشت. فقط 44 درصد از بازاریابان برای تولید محتوای خود برنامه ریزی دارند. درباره این موضوع فکر کنید، اگر شما به طور دقیق نمی دانید که برای بار اول چه کسی محتوا را بنویسد و یا اینکه چگونه بنویسد، و با همین بی اطلاعی و سردرگمی اقدام به تولید محتوا کنید عملا وقت خود را صرف محتوایی کرده اید که خواننده را جذب خود نخواهد کرد. بهتر است به جای این که توده ای از موضوعات مختلف در ذهن خود بپرورانید، یک یادداشت از راهکارهای مختلفی که می توان با آن ها تولید محتوای مفید داشته باشید، تهیه کنید مثلا

    - لوگویی که می خواهم در محتوای جدیدم از آن استفاده کنم

    - نوع محتوایی که مشتریان من بیشتر با آن ارتباط برقرار می کنند

    - پیدا کردن یک راه مناسب و مقرون به صرفه برای ارائه محتوا به مشتری مثل وبلاگ، یا نرم افزار ایمیل مارکتینگ

    2- جمع کردن ایده های جدید برای موضوع محتوای هر ماه

    یکی از چالش های بازاریابان ایده گرفتن برای موضوع محتواهای ماه آینده و یا هفته آینده است. بهتر است اول هر ماه از کارمندان خود بخواهید با توجه به نیازها، چالش ها و مشکلاتی که مشتریان در ماه گذشته داشته اند ایده های جدید برای تولید محتوای ماه آینده بدهند. کارمندانی که بیشتر از همه با مشتری در ارتباط هستند بیشترین ایده ها را می توانند خلق کنند مانند کارمندان بخش پشتیبانی و یا فروش. اگر موضوعات داغ و یا breaking news در کسب و کار شما رخ داد همیشه آن ها را در اولویت موضوعات و ایده های دیگر قرار دهید.

    3- خلاقیت در ایجاد عنوان خبرنامه هایی که با نرم افزار ایمیل مارکتینگ ایجاد می کنید

    با توجه به کسب و کارتان شما باید برای محتوای متفاوت که توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ تولید می کنید عناوین متفاوتی ایجاد کنید، برای هر بخش از بازاریابی خود عناوین خاصی در نظر بگیرید. عنوان و موضوع امروزه نقش فوق العاده ای در بازاریابی اینترنتی ایجاد می کند زیرا اولین بخش از محتوای شماست که چشم خواننده به آن می افتد. در واقع دلیل آن که بیشتر بازاریابان نتیجه مطلوبی را از استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود به دست نمی آورند این است که بسیاری از مشتریانشان با عناوینی که به دستشان می رسد و یا موضوعاتی که در ایمیل های تبلیغاتی می خوانند، ارتباط برقرار نمی کنند. پس بهتر است به جای پرداختن به تولید محتوای زیاد به هدفمان از تولید محتوا فکر کنیم.

    بسیاری از بازاریابان قبل از تولید یک محتوا حدودا 25 نوع عنوان مختلف را برای آن انتخاب می کنند و از بین آن ها موثرترین را با مشورت دیگران انتخاب می کنند. گاهی اوقات به نظر می رسد که نیازی نیست این قدر زمان صرف انتخاب عنوان مناسب کنیم ولی به شما اطمینان می دهم که هم در بالا رفتن نرخ باز شدن ایمیل های تبلیغاتی و همچنین پائین آمدن نرخ اسپم بسیار تاثیرگذار است. 

    4- تولید محتوای منحصر به فرد و یونیک

    انتخاب محتوا یکی از حساس ترین فیلدهای بازاریابی محتوا محسوب می شود که بسیاری از افراد معتقد هستند جز سخت ترین بخش های آن می باشد. تحقیقات نشان داده بسیاری از بازاریابانی که محتوای با کیفیت تولید می کنند غالبا بر روی تولید محتواهای یونیک تا یک سال آینده برنامه ریزی می کنند. تولید محتوای یونیک نیاز به صرف وقت و ابتکار و هزینه خیلی زیادی ندارد. در این جا چند تکنیک ساده برای تولید محتوای منحصر به فرد در کمترین زمان توضیح داده شده :

    - انجام مصاحبه با افراد متخصص : بهتر است با یک سوال یا چند سوال شروع کنید و آن ها را به افرادی که متخصص تر هستند ارسال کنید. جواب هایی که آن ها برای شما ارسال می کنند یک محتوای یونیک را تشکیل می دهند که می توانید از آن در نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنید.

    - جمع آوری محتواهای تولید شده توسط کاربران : از کاربران خود بخواهید برایتان محتوا جمع کنند. اگر کاربران فعالی دارید مثلا از آن ها بخواهید در زمینه خاصی تصاویر مختلفی پیدا کنند و برایتان ارسال کنند و به بهترین تصویر جایزه بدهید یا از آن ها بخواهید راجع به فلان موضوع یک جمله کوتاه بنویسند و به بهترین آن ها آفر ویژه ای ارائه دهید.

    5- محتوای خود را برای شبکه های اجتماعی بهینه کنید

    به اشتراک گذاشتن محتوا در شبکه های اجتماعی موضوع بسیار مهمی است. نیمی از افرادی که در شبکه های اجتماعی عضو هستند به دنبال یافتن برندهای جدید می باشند بنابراین فرصت خوبی است که شما محتوای با کیفیت خود را جهت تبلیغات و معرفی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود جهت بهینه ی استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ بهتر است به نکات زیر دقت کنید :

    - توجه کنید که دکمه رجوع به شبکه اجتماعیتان در تمامی محتواهایتان به وضوح دیده شود

    - از CTA ها برای تشویق خوانندگان به ویزیت سایتتان استفاده کنید به طور مثال جملات ساده ای مثل " لطفا نظرات خود را در صفحه فیس بوک با ما به اشتراک بگذارید" را استفاده کنید

    - برای یک محتوا مشابه در هر شبکه اجتماعی عنوان متفاوتی در نظر بگیرید در واقع یک محتوا را با یک عنوان ثابت در تمام شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارید.

     

     

     

  • استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ، مقرون به صرفه ترین شیوه ی تبلیغات اینترنتی

    یکی دیگر از راه های تبلیغات اینترنتی ارسال ایمیل به هزاران نفر جهت معرفی خدمات و یا محصولات شما و یا جلب بازدید کننده برای سایت یا وبلاگتان می باشد اما همان طور که می دانید بدون داشتن نرم افزار، این کار امکان پذیر نیست.

    با داشتن یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ به راحتی می توانید به هزاران نفر از مشتریان خود ایمیل تبلیغاتی ارسال کنید

    استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ در عين داشتن مخاطب فراوان، مقرون به صرفه ترین شیوه تبلیغات اینترنتی نیز می ‌باشد

    با استفاده ی صحیح از نرم افزار ایمیل مارکتینگ می توانید به راحتی خدمات و محصولات خود را به مشتریانتان معرفی کنید برای این کار بهتر است لیست دریافت کنندگان ایمیل خود را بخش بندی کنید.

    با تقسیم بندی لیست ایمیل های موجود در نرم افزار ایمیل مارکتینگ می توانید اطمینان حاصل کنید که هر گروه، ایمیل های با محتوای مرتبط به خود را دریافت کرده است. نباید با ارسال بیش از حد، دریافت کنندگان را ناراضی کرد و مشتریانتان را کلافه کنید. به عنوان مثال می توانید لیست ایمیل خود را به بخش های نمایندگان فروش، مشتریان و اعضای خبرنامه تقسیم کنید.

     با یک برنامه ریزی صحیح می توانید با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ تبلیغات گسترده ایی از شرکت خود را انجام دهید.

    برنامه ریزی صحیح برای این که ایمیل هایی که برای لیست ایملتان می فرستید آزار دهنده نشود بسیار مهم است.

    این که چه تعداد ایمیل از شما دریافت خواهند کرد؟ چه زمانی ایمیل های شما را دریافت خواهند کرد

    ایمیل ها درباره چه چیزی خواهد بود؟ و یا ایمیل ها از جانب چه ایمیل آدرسی و چه نام/برندی ارسال می شود؟

    توصیه کنید این ایمیل آدرس را به لیست ارسال کنندگان قابل اطمینانشان اضافه کنند.

    با در نظر گرفتن نکات فوق نرخ باز شدن ایمیل های ارسالی تان را افزایش، و نرخ اسپم و لغو اشتراک ایمیل های ارسالی با نرم افزار ایمیل مارکتینگ  را کاهش می دهید.

  • ارسال ایمیل تبلیغاتی با نرم افزار ایمیل مارکتینگ و توسعه کسب و کار

    همان طور که می دانید ارسال ایمیل تبلیغاتی یکی از روش های بازاریابی اینترنتی می باشد که با استفاده از آن برای تبلیغات کسب و کارتان می توانید ماهیانه میلیون ها تومان را به حساب های خود اضافه کنید. حتما تا به حال برای شما نیز ایمیل های تبلیغاتی بسیاری آمده است که شما را به خود جلب کرده اند اما آیا با خود فکر کرده و یا خواسته اید تا شما نیز از این طریق اقدام به کسب درآمد نموده و ایمیل های تبلیغاتی بفرستید؟ و کسب و کار خود را رونق بخشید؟

     ارسال چندین ایمیل ممکن است نتیجه ی مطلوبی نداشته باشد، اما زمانی که شما یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ دارید و لیستی از هزاران ایمیل دردسترس شماست، می توانید با ارسال نکات مهم و ارزنده در مورد کسب و کار خود نتیجه ایی مطلوب در حد موتورهای جستجو نظیر گوگل را داشته باشید در واقع با ترویج تعامل با ارسال ایمیل تبلیغاتی می توانید در بازاریابی اینترنتی موفق تر شوید.

    استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ، روش موثری است كه اگر به شكل مناسبی انجام شود، می‌تواند به توسعه یك كسب و كار و فروش بیشتر كمك كند. منافع و امكاناتی كه یك محصول یا خدمات برای خریدار فراهم می‌كنند، عامل موفقیت فروش است. ویژگی‌ها و مشخصات كالا یا خدمات در یك سو قرار می‌گیرند و آن چه كه برای مشتری فراهم می‌آورند در سویی دیگر. به عبارتی یك بازاریاب موفق در خط به خط ایمیل ارسالی خود از فواید كالایش حرف می‌زند. بعد از یك تیتر جذاب و جالب توجه در ایمیل خود، این اولین جمله پیام تبلغاتی است كه تعیین می‌كند آیا خواننده به سراغ جمله دوم می‌رود و مطالعه پیام را ادامه می‌دهد یا خیر. هر جمله نیز به نوبه خود اهمیت دارد چرا كه جذابیت و مناسب بودن هر یك می‌تواند، خواندن عبارات بعدی را تضمین كند. هر كلمه و هر عبارت می‌بایست جوری انتخاب شوند كه امكان فروش و موفقیت پیام را توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ بیشتر كنند.

    در نظر داشته باشید پیام فروش الكترونیكی که با نرم افزار ایمیل مارکتینگ ارسال می شود طوری باشد که انگار در حال گفتگو با خواننده ایمیل هستید. یك گفتگوی فروش موفق، با لحنی دوستانه و به دور از قید و بندهای گفتگوهای نامه‌ای رسمی انجام می‌گیرد هر پاراگراف نباید بیش از پنج خط باشد. درشت كردن حروف، علامت تعجب و سوال و خط كشیدن زیر كلماتی كه مهم هستند، هم توجه خواننده را جلب می‌كند و هم متن را جالب‌تر و متنوع‌تر كرده از خطر یكنواختی نجات می‌دهد و دقت كنید كه بیش از اندازه این روش‌ها را به كار نگیرید چرا كه وقتی بر همه چیز تاكید كنید، در واقع بر هیچ چیز تاكید نكرده‌اید.

    پیش از ارسال، از دیگران بخواهید كه آن را بخوانند و نظرشان را بگویند.با داشتن نظرات بیشتر ارسال بهتری می توانید داشته باشید.تجربه‌ نشان داده كه وقتی مردم نامه‌ای را باز می‌كنند، اول پیوست آن را می‌ خوانند. پیوست پیام‌های فروش هم چنین خاصیتی دارد. پس حتما برای ایمیل تبلیغاتی خود در نرم افزار ایمیل مارکتینگ پیوست بگذارید و هم این كه جالب توجه‌ترین و مهم‌ترین فایده خرید این كالا یا خدمات را در آن بگنجانید.

    هنگام ارسال مشتری احتمالی خود را راهنمایی کنید بگویید كه برای خرید باید چه كار كند. البته یك جمله كوتاه و امری پاسخگو نخواهد بود. این صحبت هم باید دوستانه و با فعل دوم شخص مفرد نوشته شود. از همه مهم تر این كه غیرمستقیم باید به خواننده امر كند و این یعنی همان تشویق او به خرید مثلا شما می‌‌گویید: "با تماس با ما در قرعه کشی شرکت خواهید کرد پس  همین حالا دست به كار شو!"

    البته لازمست كه همین مطالب جالب را به شیوه‌ای حرفه‌ای و مناسب بنویسید كه خواننده احساس خستگی نكند و تا پایان نوشته‌هایتان را بخواند.با این تفاسیر و داشتن نرم افزار ایمیل مارکتینگ می توانید کسب و کار خود را رونق بخشید و بر تعداد مشتریان خود بیفزایید.g

  • روشی برای ارسال خبرنامه از طریق نرم افزار ایمیل مارکتینگ به inbox مشتری

     با توجه به گسترش فعالیت ها در زمینه ی بازاریابی اینترنتی، استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اما مسئله ایی که قابل تامل است این است که ایمیل های ارسالی شما وارد اسپم می شود و یا  inbox؟

    همان طور که می دانید email provider ها مثل جی میل یا یاهو، ایمیل های شما را که با نرم افزار ایمیل مارکتینگ فرستاده می شوند را در فولدر inbox و spam قرار دهد و یا کلا reject کند.

    سه معیار اصلی برای تصمیم گیری در مورد این که یک ایمیل زمانی که از طریق نرم افزار ایمیل مارکتینگ ارسال می شود وارد inbox یا spam شود، وجود دارد :

    1-    رتبه mail server  (میل سرور) : هر سرویس دهنده ایمیل بر اساس ایمیلی که می آید به میل سرور ارسال کننده آن ایمیل، رتبه می دهد.

    2-    رتبه دامنه (domain): سرویس دهندگان به دامنه هایی که از آن ایمیل آمده، بر اساس کیفیت ایمیل رتبه می دهند.

    3-    محتوای ایمیل :

     اگر محتوای ایمیل شما تنها یک تصویر است و متنی در ایمیل وجود ندارد احتمال اسپم شدن ایمیل زیاد می شود.

    - کلمات انگلیسی مثل spam، paypal و apple ,test احتمال اسپم شدن ایمیل ارسالی توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ را افزایش می دهند

    -   ممکن است از لینک ها و یا آدرس هایی استفاده کنید که Domainkeys/SPF آن لینک ها در لیست سیاه سرویس دهنده باشد.

    زمانی که یک سرویس دهنده ایمیلی را دریافت می کند تمام معیارهای بالا را در مورد آن ایمیل ارسالی از نرم افزار ایمیل مارکتینگ را بررسی می کند و یک نمره یا score به آن ایمیل می دهد. بر اساس آن score ایمیل را در inbox و یا spam قرار می دهد.

    بعد از ارسال هر کمپین تبلیغاتی، مجدد ایمیل ها رتبه بندی می شوند ایمیل هایی که نرخ باز شدن و کلیکشان بالا باشد و کاربران بیشتری درگیر آن ها باشند مسلما باید در inbox مشتری قرار گیرند اگر میزان spam complaints  و یا bounce rate یک ایمیل بالا باشد رتبه آن نیز پائین می آید و احتمال اسپم شدن ایمیل های بعدی آن بالا می رود.

    حتما برای شما پیش آمده که مشتری و یا آشنایی با شما تماس می گیرد و می گوید ایمیل ارسالی شما توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ را در فولدر اسپم خود دریافت کرده است و یا اصلا ایمیلتان را دریافت نکرده است، در این مواقع چه باید کرد ؟

    1-     ابتدا اگر ایمیل شما به مشتری نرسیده بگوئید فولدر اسپمشان را چک کنند.

    2-    اگر در فولدر اسپم بود ، sender email خود را بررسی کنید. بهتر است دامنه ایمیل ارسال کننده دامنه شرکتی و خصوصی باشد تا دامنه های عمومی مثل جی میل و یاهو و غیره.

    3-    بعد از اینکه sender email  و sender name را مطابق با دامنه شرکت و نام شرکت عوض کردید، ایمیل را ابتدا برای خود به عنوان تست از طریق نرم افزار ایمیل مارکتینگ ارسال کنید

    4-    اگر بازهم در اسپم دریافت کردید محتوای ایمیل خود را بهبود ببخشید و آن را مجددا به عنوان تست برای خود ارسال کنید.

    5-    موردی که حتما باید بررسی شود، authenticate دامنه می باشد. شما باید فرایند معتبر بودن دامنه خود را انجام دهید. به عنوان مثال در نرم افزار میلرلایت در منوی setting در کنار گزینه support می توانید گزینه authentication  را انتخاب کرده و  تغییرات مربوط به DNS خود را انجام دهید.

     

  • ویژگی های نرم افزار ایمیل مارکتینگ

    اگر شما می خواهید محصولات خود را معرفی نمایید، بهترین راه، استفاده از پست الکترونیکی می باشد. پست الکترونیکی بدون شک برای این منظور بسیار موثر است. اگر شما می توانید محصول و یا خدمات خود را از طریق ایمیل به طور مستقیم به مشتریان معرفی نمایید، شانس بهتری درموفقیت خواهید داشت.
    در زمینه ارسال ایمیل گروهی استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ بهترین روش ممکن خواهد بود. در نرم افزار ایمیل مارکتینگ با در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای ارسال ایمیل این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر ایمیل های مورد نظرتان را به سوی کاربران روانه کنید. از نکات قابل توجه در نرم افزار ایمیل مارکتینگ می توان گفت از آن جهت ارسال ایمیل به گروه، ایمیل های خبرنامه، وبلاگ یا سایت خود جهت راحتی و حرفه ایی بودن کار خود می توانی استفاده کرد. بدین ترتیب شما می توانید بدون هزینه کردن سرمایه برای تبلیغات در سایت های اینترنتی، تاثیری شگرفی را در فروش کالا، خدمات و یا افزایش بازدید وب سایت یا وبلاگ خود مشاهده کنید.

    ویژگی های اصلی در نرم افزار ایمیل مارکتینگ عبارت اند از:
    – کاملا فارسی
    – محیطی جذاب و کاربر پسند
    – توانایی ارسال فایل به لیست ایمیل ها
    – امکان پیش نمایش برای بررسی سند قبل از ارسال
    – امکان ذخیره پیام و لیست ایمیل ها
    – قابلیت استفاده آسان از HTML
    – قابلیت تنظیم اکانت ارسالی
    – بدون وارد کردن تنظیمات پورت و پروتکل
    – ارسال تا 80 درصد به InBox
    – و …

    نکته ایی که هنگام ارسال ایمیل گروهی با استفاده از نرم افزار ایمیل میارکتینگ بسیار هم است اسپم و قوانین مربوط به آن می باشد.در ادامه توضیحاتی در مورد اسپم ارائه می دهیم.

    اسپم چیست؟

    اسپم به معنای پیامی الکترونیکی است که بدون درخواست گیرنده و برای افراد بی شمار فرستاده می شود.اسپم می تواند شامل اسپم در پیام رسان‌ها، اسپم در گروه‌های خبری، اسپم در بخش نظرات وبلاگ‌هـا و صفحات و... بشود. در حقیقت، به سوءاستفاده از ابزارهای الکترونیکی مانند ایمیل، مسنجر، گروه‌هـای خبری ایمیلی، فکس، پیام کوتاه و... برای ارسال پیام به تعداد زیاد و به صورت ناخواسته اسپم می گویند. با توجه به هزینه اندک این روش نسبت به پست سنتی که در گذشته برای ارسال پلـاک به پلـاک تبلیغات مورد استفاده قرار می گرفت و هم چنین ناقص بودن قوانین بین المللی برای محدود کردن هرزنامه، این قبیل ایمیل‌هـا در سطح وسیعی ارسال می شوند.

    هنگام ارسال ایمیل توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ باید توجه داشته باشید که ایمیل های ارسالی شما اسپم نشوند زیرا نام تجاری شما را بی اعتبار خواهد کرد.در نرم افزار ایمیل مارکتینگ لینک لغو اشتراک وجود دارد که کاربرانی که تمایل به دریافت خبرنامه ندارند با کلیک بر روی این لینک به جای ارسال ایمیل های شما به پوشه ی اسپم، لغو اشتراک می کنند.
  • 21
    شهریور

    نرم افزار ایمیل مارکتینگ - تخفیف 30 درصدی نرم افزار ایمیل مارکتینگ میلرلایت

    به مناسبت 1000 مین مشتری راضی نرم افزار ایمیل مارکتینگ میلرلایت در ایران، این شرکت با تخفیف ویژه 30 درصدی به کاربران ایرانی آن ها را به استفاده از این محصول ساده، زیبا و کارا دعوت می کند

    قابل ذکر می باشد که این تخفیف در نرم افزار ایمیل مارکتینگ فقط برای اکانت های جدید بوده و برای ارتقاء اکانت های قبلی قابل استفاده نخواهد بود

    علاقمندان می توانند برای استفاده از تخفیف نرم افزار ایمیل مارکتینگ با شماره تلفن 22353500 تماس گرفته و یا حرف T را به شماره 3000616177 ارسال نمایند تا همکاران در بخش فروش با آن ها تماس بگیریند
    مدت زمان اعتبار این تخفیف تا 23 شهریور 94 می باشد
     
    قیمت  ها با این تخفیف به شرح ذیل می باشند
     
  • 10
    شهریور

    مزیت های استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ

    در این مقاله به بیان مزیت های استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ می پردازیم:

    1. استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ باعث صرفه جویی در زمان می شود و باعث می شود با سرعت بیشتری محصولات و خدمات خود را به مشتریانتان معرفی کنید. اگر برای تبلیغات خود به جای نرم افزار ایمیل مارکتینگ  از تبلیغات چاپی و یا تماس های مکرر تلفنی به مشتریانتان استفاده کنید علاوه بر استخدام کارمندان فروش و استفاده ی زیاد از نیروی انسانی و هزینه های سنگین که هر ماه باید آن هارا پرداخت کنید، باعث می شود پیشرفت در کسب و کارتان هم با کندی قابل توجهی مواجه شود

    2. تقسیم بندی مشتریان بر اساس خرید و فعالیت های آن ها

    با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ می توانید پایگاه داده کاربران و مشتری های خود را دسته بندی کنید می توانید کمپین های تبلیغاتی هدف مندی را ارسال کنید که نتیجه شان افزایش فروش خواهد بود.

    3. ایجاد ارتباط بیشتر با مشتری از طریق نرم افزار ایمیل مارکتینگ

    به دلیل زمان کمتری که برای ایجاد و ارسال ایمیل های تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های تبلیغات و بازاریابی لازم است می توانید به دفعات بیشتری با مشتری های خود ارتباط برقرار کنید شما هم می توانید دفعات ارسال خود را بیشتر کنید و مثلا به صورت روزانه ارسال ایمیل های تبلیغاتی را انجام دهید. با این وجود شاید بخواهید این نکته را به یاد داشته باشید که یکی از تکنیک های ارسال ایمیل تبلیغاتی از طریق نرم افزار ایمیل مارکتینگ این است که بیش از هفته ای یک ایمیل برای مشتری ارسال نکنید.

     4. کاهش هزینه های اضافی برای تبلیغات

    ایمیل مارکتینگ می تواند با هزینه بسیار کمی انجام شود، برای ایمیل مارکتینگ به تعداد زیادی کارمند، طراح گرافیکی یا تحلیلگر بازاریابی نیاز نخواهید داشت. در واقع سیستم های ایمیل مارکتینگی وجود دارد که به شما امکان می دهد ایمیل های تبلیغاتی خود را با قالب های گرافیکی زیبا و حرفه ای که می توانید آن ها را مطابق با نیاز خود تغییر دهید، ارسال کنید. هیچ شیوه ی تبلیغاتی دیگر وجود ندارد که با سرمایه گذاری کمتر از ایمیل مارکتینگ نتیجه ای بهتر از آن را ارائه کند.

     5. پیگیری مشتری و افزایش تعداد مشتریان

    با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ  می توانید مشتریان خود را به خوبی شناسایی کنید و با تبلیغات گسترده ایی که انجام می دهید از آن ها بخواهید با اشتراک گذاشتن تبلیغات شما با دیگر افراد خدمات و حمحصولات شما را به دیگران معرفی کنند با این روش بر تعداد مشتریان بالقوه ی شما افزوده خواهد شد.

    6. با ایمیل مارکتینگ علاوه بر افزایش فروش عامل حفظ طبیعت شوید

    استفاده از ایمیل مارکتینگ برای تبلیغات خدمات و محصولات خود دیگر نیازی نیست که از کاغذ و برگه های چاپ شده که بیان گر محصولات و خدمات شماست استفاده کنید تنها با استفاده از دنیای مجازی و هزینه های بسیار پایین، کسب و کارتان را می توانید به صورت جهانی به همه معرفی کنید. با این روش به طبیعت و حفظ بقای آن هم کمک شایانی می کنید.
  • چگونه توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ بهترین خبرنامه را ایجاد کنیم؟

    چرا امروزه ارسال خبرنامه در زمینه ی کسب و کارمان باعث بهبود آن می شود؟ آیا لازم است هفته ایی یک بار خبرنامه ارسال کنیم یا در هفته چند بار ارسال داشته باشیم؟ همان طور که می دانید ارسال منظم خبرنامه توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ به صورت هفتگی یکی از مهم ترین راه های حفظ ارتباط با مشتریان و ایجاد یک تصور مثبت از کسب و کارتان است.

    هر کسب و کاری با دو بخش از نیازهای مشتری سر و کار دارد.  نخست، نیازهای ظاهری است که می تواند نیازهای ظاهری مشتری به محصولات و خدمات ما باشد. نیازهای نوع دوم، نیازهای ذهنی مخاطب است یعنی نیازهایی است که باید برای ذهن مخاطب برآورده شود. یعنی وی در نیازهای ذهنی اش از یک بطری آب معدنی، می خواهد مطمئن شود این محصول نه تنها عطش وی را برآورده می کند بلکه به سلامت بیشتر وی، شاید زیبایی اش و یا شادابی اش کمک می کند. نیاز اول با یک بار برخورد مشتری با محصول یا خدمات شما برآورده می شود ولی نیاز دوم تنها با ارتباط مداوم و مستمر برآورده می شود.

     در نظر داشته باشید برای جلب توجه مشتریان خود مانند یک مجله یا روزنامه عمل کنید که انواع محتوا را در سبک های مختلف در اختیار خواننده قرار می دهد. فقط یک نوع مطلب مثلا فقط آموزشی در خبرنامه تان هنگام ارسال با نرم افزار ایمیل مارکتینگ قرار ندهید. نرم افزار ایمیل مارکتینگ امکان جذابی برای ایجاد خبرنامه ها در اختیار کاربران قرار می دهد تا با استفاده از آن ها بتوانند بهترین و جذاب ترین خبرنامه را ایجاد کنند. به همین دلیل به تمام کسانی که به دنبال پیشرفت در کسب و کارشان هستند پیشنهاد می شود که برای تبلیغات خود از نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده کنند. نرم افزار ایمیل مارکتینگ با ارائه گزارش بعد از ارسال ایمیل این امکان را به شما می دهد که با این اطلاعات مطالب خبرنامه های بعدی تان را مناسب و مورد علاقه مشتریان خود اصلاح کنید. مطالبی را برای مشتریان و مخاطبان ارسال کنید که مطمئن هستید آن ها را می خوانند و حتی برای آن ها نظر می نویسند. زمانی که یک خواننده برای خواندن خبرنامه ی شما صرف می کند به همان میزان ارزش دارد که برای انتخاب کالای شما می گذارد.

     در محتوای وبلاگ و سایتتان و یا خبرنامه هفتگی تان، با لحنی صمیمانه و خودمانی صحبت کنید. مخاطب شما باید از هر طبقه فرهنگی و اجتماعی شما را بفهمد. ترکیبات شیمیایی و فیزیکی و کارخانه ای و آزمایشگاهی و حرف های تخصصی را بگذارید برای همکاران و شریک های حرفه ای خود. مجله های هفتگی و مطالب «خبرنامه» ها باید کوتاه و ساده و جذاب باشند.  در ایمیل های ارسالی خود توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ از گزاف گویی خودداری کنید و مشتری را به سمت هدف سوق دهید. با استفاده از تمام امکانات نرم افزار ایمیل مارکتینگ می توانید خبرنامه های خوبی ایجاد کنید و نرخ باز شدن ایمیل های خود را افزایش دهید.

     

Go To
Page Size