• مزیت استفاده از autoresponder در نرم افزار ایمیل مارکتینگ

    استفاده از autoresponder یکی از تاکتیک های نرم افزار ایمیل مارکتینگ است. در این جا به چند مزیت استفاده از این ابزار اشاره می کنیم :

    •   بازدیدکنندگان سایتتان را به سرنخ تبدیل کنید

    نرم افزار ایمیل مارکتینگ که ابزار autoresponder ارائه می دهد به شما این اجازه را می دهد که فرم ثبت نام ایجاد کنید و آن را در سایت خود قرار دهید. این فرم ها قسمت هایی دارند که اطلاعات تماس مشتری ها مثل ایمیل را می گیرند و باعث می شود بازدیدکننده بعد از پر کردن فرم سرنخ شما شود.

    •    تبلیغ بیشتر محصولات و خدمات با بالا رفتن محبوبیت در نزد مشتریان

    آخرین بازدیدکنندگانی که سرنخ شما شده اند، از محتوای سایتتان و یا محصول و خدماتتان استقبال کرده اند. بعد از ثبت نام با ارسال ایمیل هایی مثل خوش آمدگویی توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ ایجاد حس صمیمیت و اعتماد را در او افزایش داده و این خود باعث معرفی شما توسط آن شخص به دیگر افراد می شود. پس از آن  شما می توانید با خیال راحت تبلیغ محصولات و معرفی خدمات خود را در قالب خبرنامه برای او ارسال کنید.

    •    ایجاد دنباله ای از ایمیل های خودکار

    شما می توانید با نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای ارسال ایمیل به اشخاصی که عضو می شوند برنامه ریزی کنید. مثلا بعد از ثبت نام ایمیل خوش آمد گویی ارسال کنید، 3 روز بعد خدمات و محصولات را معرفی کنید در زمان دیگری قیمت محصولات و دعوت به خرید را برایشان ارسال کنید و به همین شیوه از لحظه ثبت نام کاربر تا تبدیل او به یک مشتری دائم فرآیندی را تولید کنید و ایمیل های آن را از پیش تهیه و با autoresponder ها ارسال کنید.

    •     معرفی وبلاگ و یا وب سایت

    شما همیشه می توانید وب سایت و یا وبلاگ خود را با یک ایمیل خودکار (autoresponder) به مشتری ها معرفی کنید.

    •    تست کنید کدام خبرنامه بهتر است

    با ارسال چند ایمیل خودکار و پیگیری نتایج آن توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ می توانید به این نکته دست یابید که کدام نوع از خبرنامه ها و کدام زمانهای ارسال مشتریان بیشتری را به خود جذب کرده است.

    •  ارائه خدمات عالی به مشتریان

    به عنوان مثال با autoresponder ها می توان زمان برگزاری سمینار ها و تائید عضویت در آن ها را به مشتریان ارسال کنید، و یا می توانید مشتریان را از مناسبت ها با خبر کنید. کتب و مقالات اینترنتی خود را در اختیار مشتریان قرار دهید....

    •   از ایمیل های خودکار نیز می توانید آمار ارسال بگیرید

    به خاطر داشته باشید درست است که تمامی ایمیل های شما با نرم افزار ایمیل مارکتینگ به inbox مشتری می رود ولی بدانید اشخاصی که اسپم می کنند نیز مهم هستند زیرا به شما کمک می کنند لیست ایمیلتان را تمیز کنید.

    •  موفقیت خود را از یک کسب و کار به کسب کار دیگرتان انتقال دهید
    Autoresponder ها و آمار حاصل از آن را به دیگر کسب وکارتان می توانید انتقال دهید. بسیاری از کسب و کار ها در زمینه های مختلف ایمیل مارکتینگ دارند و از همان مشتری ها استفاده می کنند، با نتایج حاصله از آمار autoresponder  ها و کمپین های دیگر می توانند، ایمیل مارکتینگ را برای دیگر کسب و کار ها نیز راه اندازی کنند و نیاز به تست مجدد ندارند.
  • نکاتی که رعایت نکردن آن ها نرخ اسپم ایمیل های ارسالی را افزایش می دهد

    در مقاله ی هفته ی گذشته در مورد اشتباهات رایج در ایمیل مارکتینگ که باعث افزایش نرخ اسپم می شوند نکاتی را ارائه دادیم.

    در این مقاله نکات کلیدی دیگری را در این رابطه خواهیم گفت.

    همان طور که می دانید استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای ارسال ایمیل گروهی راهی موثر و کم هزینه برای تبلیغات کسب و کار است.اما باید بدانید که رعایت نکردن بعضی نکات باعث می شود که ایمیل های ارسالی شما وارد پوشه ی اسپم شود.

    رعایت نکردن نکاتی از قبیل:

    - شما به خط موضوع یا subject line اهمیت زیادی نمی دهید

    انتخاب موضوع هنگام استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ قاعده بسیار مهمی است که باید با ظرافت برای آن وقت گذاشته شود. اولین کلمات خبرنامه شما که دیده می شود همین خط موضوع شما است. خط موضوع میزان بازدید از landing page  شما را نیز تعیین می کند. زیرا شما با این یک خط به خواننده می گویید دقیقا راجع به چه چیزی صحبت می کنید و نوع کسب کارتان در قالب چند کلمه توصیف می شود.

    در همان حین که توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ مشغول به ساختن خبرنامه هستید به این فکر کنید که چه موضوعی می تواند هم واضح باشد هم دقیقا به آنچه ارسال می کنید اشاره کند و هم خواننده را به باز کردن ایمیل جذب کنید. خودتان را جای کاربری که با کسب و کار شما تا حدودی آشنا است و ایمیل شما را دریافت می کند قرار دهید. 

    - ایمیل تبلیغاتی را به طور واضح مشخص نمی کنید

    اگرکسب و کار شما ایمیل های خود را برای تبلیغ کالا و یا خدمات ی ارسال می کند، شما نیاز دارید که به طور واضح تبلیغات خود را معرفی کنید و برای این کار بهتر است در نرم افزار ایمیل مارکتینگ از تصاویر استفاده کنید اما این تصاویر و مشخصات درج شده در آن ها نباید تفاوتی با پیشنهادات ارائه داده شده در سایت داشته باشد.

    - شما آدرس و شماره تلفن کسب وکار خود را در کمپین خود قرار نمی دهید

    یکی از مهم ترین بخش های یک ایمیل تبلیغاتی هنگام استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ، آدرس پستی و شماره تلفن صحیح فرستنده است. هر کسب و کاری باید یک آدرس پستی داشته باشد. برای کمک به شفافیت و حقیقی بودن کسب و کار خود نیاز دارید آدرس پستی خود را در جایی از خبرنامه بگنجانید.

    از طرفی راهی برای این که مطمئن باشید در یاد کاربر خواهید ماند نیز همین آدرس پستی و شماره تلفن است.

    - شما تیم بازاریابی و کمپین تبلیغاتی خود ار دنبال نمی کنید

    گاهی ممکن است شما کار با نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود را به تیمی خارج از دفتر کسب و کارتان واگذار کنید در این صورت هم باز شما در برابر آن چه که با نام شما ارسال می شود مسئول هستید. هم شما و هم تیم بازاریابی در برابر ایمیل های ارسالی مسئولیت دارید.  

    همیشه از آن چه که تیم بازاریابی انجام می دهند مطلع باشید و بدانید که دقیقا در همان مسیری که شما تعیین کرده اید محتوا تولید و ارسال می کنند. برای کمپین های آینده خود طرحی پیاده کنید و آن را در اختیار تیم خود قرار دهید و بخواهید برای طرح های آینده محتوا های جدید توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ تولید کنند و آن ها را در اختیار شما قرار دهند.
  • چند اشتباه رایج در استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ که باعث افزایش نرخ اسپم می شود

    در نرم افزار ایمیل مارکتینگ بعضی از بخش های قانون اسپم کاملا واضح است این که کاربران ایمیل هایی که از دیدشان مشکوک و ناشناش باشند را اسپم می کنند. اما برخی قوانین آن کمی مبهم می باشد که بعضی از آن ها اگر شکسته شود تا 16000 دلار برایش جریمه در نظر گرفته شده است.

    در این جا چند اشتباه رایج که معمولا ناخواسته توسط بازاریابان ایمیل هنگام استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ انجام می شود و منجر به اسپم ایمیل ها می شود، برایتان توضیح داده می شود

    - با وجود لینک لغو اشتراک در نرم افزارایمیل مارکتینگ، اجازه لغو اشتراک را به مشترکین نمی دهید

    مطمئنا لینک لغو اشتراک را در انتهای اکثر خبرنامه های تبلغیاتی دیده اید. نرم افزار ایمیل مارکتینگ امکان لغوعضویت را به معنای احترام به حقوق مشتری با دسترسی آسان در اختیار کاربران قرار می دهد.

    شما ممکن است متوجه شده باشید حتی Gmail نیز امکان لغو عضویت یا لغو ارتباطات ایمیلی را نیز در قالب یک لینک فراهم کرده است، تا شما به راحتی با کلیک بر روی این لینک بتوانید لغو عضویت کنید.

    اجازه لغو اشتراک یکی از مهم ترین قواعدی است که باعث می شود در ذهن کاربران باقی بمانید. زیرا آن ها واقعا باید خواستار ایمیل های شما باشند در غیر این صورت ایمیل های خود را به سمت پوشه اسپم هدایت کرده اید.

    - مشتریانی که درخواست لغو اشتراک کرده اند را از عضویت خارج نمی کنید

    بعد از آن که امکان لغو اشتراک آسان را در خبرنامه هایتان فراهم کردید حال باید واقعا کاربرانی را که درخواست لغو عضویت کرده اند را از لیست خود خارج کنید. اگر نرم افزار ایمیل مارکتینگ شما این امکان ار به صورت خودکار برای شما فراهم نکرده و شما باید به طور دستی ایمیل ها را از لیست خارج کنید، توجه کنید که حداکثر تا 10 روز پس از درخواست لغو اشتراک باید مشترک را از لیست خود حذف کنید. در حال حاضر نرم افزار ایمیل مارکتینگ این امکان را فراهم کرده است که برای کاربرانی که لغو اشتراک می کنند ایمیلی ارسال نشود اما آن ها را از لیست ایمیل شما حذف نمی کند.

     

    - به طور واضح خود را به مشتری معرفی نمی کنید

    زمانی که توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ ایمیلی ارسال می کنید مشتری نیاز دارد تا مطمئن شود شما، شرکت و کسب و کارتان معتبر است. خطی که در آن نام فرستنده نوشته می شود بسیار مهم است (from : “ sender name ”)  این قسمت باید به طور دقیق پر شود و مشخص کننده شخص و یا شرکتی معتبر باشد و مشتری بداند واقعا چه کسی این ایمیل را ارسال کرده است. زمانی که شما نامی از شرکت و یا برند خود را می نویسید به طور صد درصد نشان می دهید که بخشی از یک کسب و کار می باشید و این موضوع ار لحاظ روانشناختی روی برداشت خواننده از شما تاثیر مثبت می گذارد.

    در مقاله ی بعدی اشتباهات رایج دیگری را به شما ارائه خواهیم داد.
  • آیا با نرم افزار ایمیل مارکتینگ می توان در کسب و کار خود پیشرفت کرد؟

    امروزه روش های متفاوت و موثری برای تبلیغات در کسب و کار وجود دارد که استفاده از آن ها هزینه های زیادی را به دنبال دارد. با ورود دنیای مجازی و استفاده از خدمات آن تبلیغات بسیار آسان تر شده است.

    با داشتن یک سرور مجازی و نرم افزار ایمیل مارکتینگ و استفاده از پروتکل SMTP به سادگی می توان اقدام به ارسال ایمیل تبلیغاتی در زمینه کسب و کار خود کرد.

    آیا تنها با داشتن سرور مجازی و نرم افزار ایمیل مارکتینگ و اقدام به ارسال ایمیل گروهی می توان در کسب و کار خود پیشرفت کرد؟   

    در ابتدای کار قبل از آن که بدانید ایمیل چگونه ارسال می گردد، بهتر است بدانید که سیستم های ضد اسپم چگونه کار می کنند.

     اگر دقت کرده باشید همواره سیستم های ضد اسپم تاکید بر رکورد های DNS دارند این رکورد ها مانند Hostname, PTR, rDNS , SPF , DomainKey , ...  می شود پس حتما موضوعی هست که تمامی آن ها بر این اساس تاکید می کنند.

     

    در، ست کردن اعتبار دامنه ی ایمیل خود باید این رکورد ها را درست ایجاد نمایید و از صحت آن ها مطمئن شوید.زمانی که ارسال ایمیل توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ انجام می شود، سیستم های ضد اسپم رکورد ها را بررسی می کنند، اگر رکورد ها صحیح بودند ایمیل مربوطه را در لیست خودشان قرار می دهند و در لیست خودشان رکورد ها را می نویسند. اگر شخص دیگری از سوی شما ایمیل ارسال کند همه آن ها اسپم می شود زیرا شما صاحب امتیاز آن ایمیل هستید و اگر شما ارسال نمایید اسپم نمی شوید.

     هنگام ارسال ایمیل توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ، بهتر است از بانک ایمیل استفاده نکنید زیرا در آن ها تعداد زیادی ایمیل های بانس(bounce)   وجود دارد که صحتی ندارند و ارسال مداوم به این ایمیل ها باعث می شود تا سیستم های ضد اسپم حساس شوند و ایمیل شما را به عنوان اسپمر شناسایی کنند و اکانت ارسال ایمیل شما را مسدود کنند بنابراین بهتر است هنگام ارسال ایمیل تبلیغاتی توسط نرم افزارایمیل مارکتینگ از آدرس ایمیل هایی استفاده کنید که اجازه ی کاربران را داشته باشید و یا مطمئن باشید که آن ها از مشتریان شما هستند. با رعایت همین نکات می توانیم بگوییم با داشتن سرور مجازی و نرم افزار ایمیل مارکتینگ و اقدام به ارسال ایمیل گروهی می توان در کسب و کار خود پیشرفت کرد.
  • ویژگی های نرم افزار ایمیل مارکتینگ

    1. خروج از عضویت:  

    همواره در ایمیل های ارسالی، در نرم افزار ایمیل مارکتینگ این امکان  وجود دارد که خواننده در صورت نیاز، از عضو یت در خبرنامه شما خارج شود . ممکن است خواننده علاقه ای به مطالب شما نداشته باشد با امکان لغو عضویت، دیگر خبرنامه ایی از طرف شما دریافت نمی کند و به فکر اسپم کردن ایمیل های ارسالی شما نمی افتد.

    2. گردآوری آدرس ایمیل توسط وب فرم

     از هر جای ممکن همواره به دنبال جمع آوری آدرس ایمیل افرادی باشید که به موضوع سایت و کسب و کار شما علاقه مند هستند . همیشه پنل ایمیل را به روز کنید و تا جایی که امکان دارد به آن بیفزایید.نرم افزار ایمیل مارکتینگ این امکان را به شما می دهد تا با قرار دادن وب فرم در سایت خود آدرس ایمیل های بیشتری را جمع آوری کنید.

    3. سیستم دوره ای ارسال ایمیل:

    سیستم اتوماتیک ارسال دوره ای ایمیل یکی دیگر از امکانات نرم افزار ایمیل مارکتینگ می باشد. ۹۹ درصد بازد یدکنندگان در اولین بازدید از سایت شما خرید نمی کنند. آن ها حتی در دومین بازدید هم این کار را انجام نخواهند داد . برای فروش کالای خود به آن ها باید بارها و بارها با آنها تماس برقرار سازید.که نرم افزار ایمیل مارکتینگ با ارائه سیستم اتوماتیک ارسال دوره ایی ایمیل این کار را برای شما انجام می دهد.

    4. شخصی سازی ایمیل ها در نرم افزار ایمیل مارکتینگ: این امکان وجود دارد که از نام افراد در موضوع نامه های الکترونیکی خود استفاده نمایید. این کار باعث می شود تا توجه آن ها به سرعت جلب شود و برای خواندن نامه شما تحریک شوند.

    5. ارسال اتوماتیک ایمیل: برای صرفه جویی در زمان برای بازاریابی یا تبلیغات، کسب و کار آنلاین خود را توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ مکانیزه و سیستم ارسال ایمیل خود را اتوماتیک نمایید.و کسب و کار خود را به بهترین نحو بهبود بخشید.

  • 27
    اردیبهشت

    میلیر لایت، نرم افزار ایمیل مارکتینگ

    همان طور که می دانید ارسال ایمیل توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ یکی از راه های ارتباطی اینترنتی می باشد که برای برخی، تنها به همین قابلیت محدود نمانده و با استفاده از روش های خاصی ماهیانه میلیون ها تومان را به حساب های خود می کشانند. حتما تا به حال برای شما نیز ایمیل های تبلیغاتی بسیاری آمده است که شما را به خود جلب کرده اند اما آیا با خود فکر کرده و یا خواسته اید تا شما نیز از این طریق اقدام به کسب درآمد نموده و ایمیل های تبلیغاتی بفرستید؟ و کسب و کار خود را رونق بخشید؟

    برای انجام این امر تنها به یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ و لیست ایمیل نیاز خواهید داشت . میلیر لایت با ایجاد گزینه های متفاوت، شما را در ارسال ایمیل های گروهی تان یاری می کند.کافی است فقط در وب سایت www.mailerlite.ir حساب کاربری خود را ایجاد کنید.این نرم افزار ایمیل مارکتینگ با در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای ارسال ایمیل، این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر ایمیل های مورد نظرتان را به سوی کاربران روانه کنید . از نکات قابل توجه، سفارشی کردن متون ایمیل می باشد که امکان استایل بندی آن در قالب های HTML ، متنی ( Text ) و پشتیبانی کامل از ضمیمه کردن فایل ها نیاز هر کاربر حرفه ای و یا آماتوری را برطرف می سازد . بدین ترتیب شما می توانید با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ بدون هزینه کردن سرمایه برای تبلیغات در سایت های اینترنتی، تاثیری شگرف را در فروش کالا ، خدمات و یا افزایش بازدید وب سایت خود مشاهده کنید.با رعایت نکاتی که در مورد اسپم در نرم افزار ایمیل مارکتینگ به شما ارائه می شود می توانید از اسپم شدن ایمیل های ارسالی خود تا حد زیادی جلوگیری کنید.برای ارسال ایمیل خود به کاربران باید اجازه برای ارسال داشته باشید ساده ترین روش برای کسب اجازه از آن ها استفاده از فرم های عضویتی است که نرم افزار ایمیل مارکتینگ در اختیار شما قرار می دهد.با قرار دادن وب فرم در وب سایت خود علاوه بر کسب اجازه برای ارسال ایمیل، به تعداد مشتریان بالقوه ی خود هم می افزایید.

  • 6
    اردیبهشت

    ارسال ایمیل با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ راهی برای موفقیت در کسب و کار

    با داشتن نرم افزار ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل تبلیغاتی می توان راهی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان ایجاد کرد.تصور کنید حرفی برای گفتن دارید.مخاطبان خاص خود را هم دارید همه چیز خوب است تا آن جا که باید انتخاب کنید چگونه پیام را به مخاطبان منتقل کنید.این تنها آغاز هزاران مشکل و سوالی که است که در زمان انتقال پیام ممکن است با آن روبه رو شوید.سوال هایی مانند این که

    • چگونه مطمئن شوم پیام من به هدف رسیده است؟
    • چگونه متوجه شوم نظر مخاطبان نسبت به پیام من چگونه است؟

    همه و همه سوالاتی هستند که ذهن شما را  درمورد ارسال ایمیل مشغول خواهند کرد.

    ارسال ایمیل تبلیغاتی توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ  را به عنوان راهی در نظر بگیرید که می توانید از طریق آن پیام خود را به کاربران منتقل کنید و در صورت داشتن دانش مناسب و کافی تمامی سوال هایی که در بالا مطرح کردیم را در سطح حرفه ای پاسخ گو باشید. شما می توانید با پیروی از اصولی مشخص، پیام خود را از طریق نرم افزار ایمیل مارکتینگ  مستقیما در inbox کاربران منتقل کنید و برآورد مناسبی از وضعیت کمپین خود داشته باشید, در حالی که انتقال پیام در روش های دیگر بازاریابی به شکلی که بتوانید محاسبه ای برای موفقیت و یا عدم موفقیت داشته باشید هزینه های سنگینی به دنبال خواهد داشت.

    ارسال ایمیل توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ یک قانون مهم و اولیه دارد:

    اجازه ی کاربران مهم است

    اگر کاربر فعال اینترنت باشید و از نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده می کنید، حتما هر روزه در این  باکس خود با تعداد زیادی ایمیل تبلیغاتی که بدون هیچ گونه هدفی برای شما که شاید مخاطب این گونه محصولات نباشید برخورد خواهید کرد.به همین دلیل قانون اول و اصلی در ارسال ایمیل تبلیغاتی اجازه ی خود کاربر می باشد این روزها سرویس های ایمیل مانند Gmail بسیار به رفتار کاربران نسبت به ایمیل های ارسالی حساس هستند, شاید ایمیل شما تمامی اصول مورد نظر را داشته باشد اما چون کاربران ایمیل خود را در اختیار شما قرار نداده اند باعث شکست کمپین تبلیغاتی شود.

    ساده ترین روش به دست آوردن اجازه ی کاربران برای ارسال ایمیل در نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده از فرم های عضویت در سایت یا خبرنامه سایت است.کاربران با عضویت در خبرنامه به شما این اجازه را میدهند که از ایمیلشان برای ارتباط با آنها استفاده کنید.توجه داشته باشید در ارسال ایمیل با نرم افزار ایمیل مارکتینگ اعتمادسازی بسیار مهم است اگر اقدام به فروش ایمیل های کاربران کنید و یا از آنها استفاده هایی کنید که کاربران به شما اجازه آن را نداده باشند می تواند نتایج منفی سنگینی به همراه داشته باشد.

    دسته بندی های زیادی برای ایمیل های ارسالی در نرم افزار ایمیل مارکتینگ وجود دارد:

    ۱.خبرنامه: بسیاری از شرکت ها و گروه های تجاری و غیر تجاری از خبرنامه در نرم افزار ایمیل مارکتینگ به عنوان ابزاری استفاده میکنند تا بهتر و بیشتر با مخاطبان خود در ارتباط باشند و آنها را از آخرین مطالب و اخبار سایت خود مطلع کنند.

    ۲.DIGEST : به درستی نمی توان برای این گروه از ایمیل ها معنای درستی به فارسی پیدا کرد.اما به ایمیل هایی گفته می شود که در آنها خلاصه ای فعالیت های انجام شده و پیشنهادات برای هفته ها و یا ماه های پیش رو در بردارد.

    ۳. ایمیل های اختصاصی: این نوع ایمیل ها که به ایمیل های تک محوری نیز شهرت دارند. به ایمیل هایی گفته می شوند که در آنها تنها در مورد یک موضوع خاص اطلاعاتی در اختیار مخاطبان قرار می دهند. به طور مثال از این نوع ایمیل ها شرکت ها استفاده می کنند تا در مورد محصولی که به تازگی منتشر کرده اند اطلاع رسانی کنند و کاربران را دعوت به استفاده از آنها کنند.

    ۴. ایمیل های تبلیغاتی: تمامی ایمیل هایی که تا اینجا در مورد آنها توضیح دادیم فرض بر این بود که دیتا بیسی از ایمیل مخاطبان در اختیار شماست و از طریق آن با کاربران ارتباط برقرار می کنید.اما حالت هایی هم هست که شما هزینه ای را به فرد یا گروهی پرداخت می کنید تا برای شما ایمیل های تبلیغاتی ارسال کنند یا حتی به گروهی هزینه ای را پرداخت می کنید تا در خبرنامه خود برای شما تبلیغات قرار دهند این نوع ایمیل ها در دسته ی ایمیل های تبلیغاتی قرار میگیرند.

    ۵.ایمیل های تبادلی: ایمیل های تبادلی به ایمیل هایی گفته می شود که در پایان عملیاتی که کاربر انجام داده است برای وی ارسال می شود.از نمونه های رایج می توان به ایمیلی که برای تاییدیه و خوش آمد به خبرنامه ارسال می شود اشاره کرد.

  • 23
    فروردین

    مشخصات نرم افزار ایمیل مارکتینگ

     1- قابلیت سوئیچ  بین اکانت های ارسالی ایمیل به صورت اتوماتیک
      شما برای ارسال ایمیل به اکانت های smtp و…. جهت ارسال نیاز خواهید داشت که با عضویت در جی میل و یاهو و… می توانید از این اکانت ها برای ارسال استفاده کنید، حال ما روزانه برای ارسال ایمیل با هر اکانت محدودیت هایی داریم که به طور مثال هر روز می توانیم با جی میل ۵۰۰ ایمیل ارسال کنیم اما این تعداد برای ارسال روزانه برای  نرم افزار ایمیل مارکتینگ بسیار کم می باشد اما ما می توانیم با ساخت مثلا ۱۰ اکانت در روز به ۵۰۰۰ نفر ایمیل ارسال کنیم اما اگر بخواهیم بعد از هر ۵۰۰ ارسال دوباره یک اکانت دیگر را دستی وارد کنیم کاری بسیار دشوار خواهد بود. شما با نرم افزار ایمیل مارکتینگ می توانید بی نهایت اکانت در این برنامه وارد کنید و به برنامه دستور دهید بعد از ۵۰۰ ارسال به اکانت بعدی به صورت کاملا اتوماتیک سوئیچ کند و با این کار هم می توانید ارسال بسیار زیادی داشته باشید و هم اینکه از وارد کردن دستی اکانت ها جلوگیری کنید.
     
    2- قابلیت جلوگیری از ارسال ایمیل ها به اسپم با متدهای خاص در نرم افزار ایمیل مارکتینگ
    از روش هایی که ایمیل ما به inbox وارد شود و داخل پوشه اسپم نرود ارسال ایمیل با متون مختلف می باشد یعنی برای هر ارسال یک متن جداگانه ارسال شود در نرم افزار ایمیل مارکتینگ می توانید برای هر ایمیلی که ارسال می کنید اسم شخص، ایمیل شخص، ساعت ارسال و……… را به ایمیل شخص ارسال کنید با این متود شما برای هر ایمیلی که ارسال می کنید یک متن اختصاصی ایجاد کرده اید که از رفتن ایمیل به اسپم جلوگیری می کند.
     
    3- قابلیت ارسال ایمیل به زبان فارسی
    بعضی از نرم افزار ها این قابلیت را دارا نمی باشند و بعد از ارسال، ایمیل ها به صورت ناخوانا روئیت می شود ولی نرم افزار ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل به زبان فارسی را دارا می باشد.
     
    4- امکان زمان بندی
     در نرم افزار ایمیل مارکتینگ امکان زمان بندی وجود دارد یعنی بین هر ارسال جهت جلوگیری از رفتن ایمیل به پوشه اسپم می توان ارسال ایمیل را زمان بندی کرد به طور مثال هر ۵ ثانیه ایمیل ارسال کند.
     
    5- قابلیت ایمپورت کردن لیست ایمیل ها از فایل به داخل برنامه
    از دیگر ویژگی های نرم افزار ایمیل مارکتینگ قابلیت ایمپورت کردن لیست ایمیل ها از فایل جداگانه به داخل برنامه می باشد.
     
    6- قابلیت جداسازی ایمیل ها
    شما می توانید ایمیل های تکراری و ایمیل های ناسالم را هنگام ایمپورت کردن ایمیل ها تفکیک کنید.
     
    7- قابلیت استفاده از پروکسی داخل برنامه
    برای جلوگیری از اسپم شدن ایمیل ها در نرم افزار ایمیل مارکتینگ بعد از هر ارسال، آی پی ارسال کننده به صورت اتوماتیک تغییر می کند.

    8- امکان گزارش گیری ارسال
    در این نرم افزار این امکان وجود دارد که ایمیل های ارسال شده و ارسال نشده را تفکیک کرد.
     
    9- امکان زمان بندی خود کار
     
    در این نرم افزار امکان ارسال ایمیل در زمان بندی دلخواه بر اساس (روز ،ماه،ساعت) وجود دارد.
     
    10- قابل نصب بر روی ویندوزهایxp, 7, 8, 8.1
Go To
Page Size