چگونه توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ بهترین خبرنامه را ایجاد کنیم؟

چرا امروزه ارسال خبرنامه در زمینه ی کسب و کارمان باعث بهبود آن می شود؟ آیا لازم است هفته ایی یک بار خبرنامه ارسال کنیم یا در هفته چند بار ارسال داشته باشیم؟ همان طور که می دانید ارسال منظم خبرنامه توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ به صورت هفتگی یکی از مهم ترین راه های حفظ ارتباط با مشتریان و ایجاد یک تصور مثبت از کسب و کارتان است.

هر کسب و کاری با دو بخش از نیازهای مشتری سر و کار دارد.  نخست، نیازهای ظاهری است که می تواند نیازهای ظاهری مشتری به محصولات و خدمات ما باشد. نیازهای نوع دوم، نیازهای ذهنی مخاطب است یعنی نیازهایی است که باید برای ذهن مخاطب برآورده شود. یعنی وی در نیازهای ذهنی اش از یک بطری آب معدنی، می خواهد مطمئن شود این محصول نه تنها عطش وی را برآورده می کند بلکه به سلامت بیشتر وی، شاید زیبایی اش و یا شادابی اش کمک می کند. نیاز اول با یک بار برخورد مشتری با محصول یا خدمات شما برآورده می شود ولی نیاز دوم تنها با ارتباط مداوم و مستمر برآورده می شود.

 در نظر داشته باشید برای جلب توجه مشتریان خود مانند یک مجله یا روزنامه عمل کنید که انواع محتوا را در سبک های مختلف در اختیار خواننده قرار می دهد. فقط یک نوع مطلب مثلا فقط آموزشی در خبرنامه تان هنگام ارسال با نرم افزار ایمیل مارکتینگ قرار ندهید. نرم افزار ایمیل مارکتینگ امکان جذابی برای ایجاد خبرنامه ها در اختیار کاربران قرار می دهد تا با استفاده از آن ها بتوانند بهترین و جذاب ترین خبرنامه را ایجاد کنند. به همین دلیل به تمام کسانی که به دنبال پیشرفت در کسب و کارشان هستند پیشنهاد می شود که برای تبلیغات خود از نرم افزار ایمیل مارکتینگ استفاده کنند. نرم افزار ایمیل مارکتینگ با ارائه گزارش بعد از ارسال ایمیل این امکان را به شما می دهد که با این اطلاعات مطالب خبرنامه های بعدی تان را مناسب و مورد علاقه مشتریان خود اصلاح کنید. مطالبی را برای مشتریان و مخاطبان ارسال کنید که مطمئن هستید آن ها را می خوانند و حتی برای آن ها نظر می نویسند. زمانی که یک خواننده برای خواندن خبرنامه ی شما صرف می کند به همان میزان ارزش دارد که برای انتخاب کالای شما می گذارد.

 در محتوای وبلاگ و سایتتان و یا خبرنامه هفتگی تان، با لحنی صمیمانه و خودمانی صحبت کنید. مخاطب شما باید از هر طبقه فرهنگی و اجتماعی شما را بفهمد. ترکیبات شیمیایی و فیزیکی و کارخانه ای و آزمایشگاهی و حرف های تخصصی را بگذارید برای همکاران و شریک های حرفه ای خود. مجله های هفتگی و مطالب «خبرنامه» ها باید کوتاه و ساده و جذاب باشند.  در ایمیل های ارسالی خود توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ از گزاف گویی خودداری کنید و مشتری را به سمت هدف سوق دهید. با استفاده از تمام امکانات نرم افزار ایمیل مارکتینگ می توانید خبرنامه های خوبی ایجاد کنید و نرخ باز شدن ایمیل های خود را افزایش دهید.